Geplaatst: 27-02-2004 11:01
[10224] mijn pa heeft een rover 620 d waar ik nu 2 weken in rijdt omdat hij op vakantie is. en ik vind het geen rare wagen.
maar ik heb er nog wat vraagjes over:
wanneer moet de distributie riem vervangen worden?
de deurschakelaars voor de binnenverlichting gaan steeds kapot. ze breken domweg af. is dit een bekend probleem?
soms rookt deze wagen flink. ik wou proberen de egr af te koppelen. kan dit ongestraft bij deze motor?
het schakelen gaat ook niet echt soepel...is dit normaal voor deze wagen?
ik heb geen vergelijkbare wagen in mijn omgeving...dus vandaar deze vragen hier..
groeten Opeltje