Geplaatst: 22-11-2004 17:54
[21146] hallo ik heb een probleem met een bora. deze heeft een storing. dez luid.=>hydralische pomp abs buiten tolorantie waarden. heeft iemand hier ervaring mee. ik kan de pomp met de testkast vas 5051 niet aansturen.
maar als ik er accu spanning op zet draad deze wel.
dit al ge daan.
*-hydraulisch pomp verv 2x
*-regelapparaat verv. 3x
*-regelapparaat gecodeerd. 3x
*-v4 meting over pomp deze was goed.