Ervaringen met teflon of autmatenolie toevoeging?

8 reacties

Merk
Citroën
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2004 15:07

[10441] Hallo, zijn er mensen met ervaringen bij een bx schakelbak die:

*Teflon hebben toegevoegd?

*die de olie hebben gemixt met automaten olie?

Kan dit kwaad en wat zijn de resultaten die behaald zijn. Ik wil een optimaal schakelende versnellingsbak en zou graag ervaringen horen.

Vriendelijke groet