Geplaatst: 03-03-2004 15:07
[10441] Hallo, zijn er mensen met ervaringen bij een bx schakelbak die:
*Teflon hebben toegevoegd?
*die de olie hebben gemixt met automaten olie?
Kan dit kwaad en wat zijn de resultaten die behaald zijn. Ik wil een optimaal schakelende versnellingsbak en zou graag ervaringen horen.
Vriendelijke groet