Geplaatst: 24-11-2004 14:30
Motor slaat soms stationair af. Bij de koppeling intrappen zakt het toerental soms erg ver naar beneden met als gevolg dat de motor soms afslaat. Heb al van alles gecontroleerd en zelfs via actis was er een oplossing met de dynamo. De dynamo vervangen maar dit was ook niet de oplossing. Is er iemand die dit probleem ook al eens heeft gehad?