Geplaatst: 05-10-2004 13:20
[18898] Hallo,
Ik zit met het volgende probleem, mijn mitsubishi start 1 op de tien keren niet. Na veelvuldig proberen doet hij het uiteindelijk wel...
Het probleem ligt waarschijnlijk aan de dieselpomp, maar ik weet niet waar de afsluitklep zich bevind. De gloeikaarsen zijn in orde, en het kan ook niet aan een lekkage te wijten zijn aangezien ze geregeld makkelijk start...
Kan iemand mij vertellen waar ik moet gaan zoeken naar die afsluitklep?
vriendelijke groet,
stan