Geplaatst: 24-11-2004 18:13
Na het plaatsen van de stappenmotor blijft het stationair toerental soms nog hangen aan ongeveer 2200 toeren/min.
De stappenmotor is vervangen omdat er voordien ook al problemen waren met het stationair toerental.De laatste dagen voor het plaatsen van de nieuwe stappenmotor heeft het diagnoselampje ook gebrandt, na het uitlezen van de storingscode met de foutcodelezer verscheen er op het display: '24 Mengselregeling'
Nu ga ik de batterij ongeveer 10 min. afkoppelen, dan het contact 10 sec. aanzetten, dan pas de motor starten tot de koelvin aangeslagen is. Wat kan ik nog meer doen?