Geplaatst: 29-11-2005 15:37
Collega's
Ik heb hier een Seat met een te hoge emissie uitstoot voor de APK. Lambdasensor is vervangen, maar testkast ziet geen fluctureren (wisselen) van Lambdaspanning; geen signaal. De bedrading naar de ecu is ok. Wat kan het zijn ?