Geplaatst: 01-12-2005 11:05
[43625] --------------------------------------------------------------------------------
bije deze 97er rallye is een beetje bonkend geluid hoorbaar, geen aandrijfas ( gechekcked) maar een beetje zoals een losse wielbout ( nagetrokken dus dat is het ook niet)
Na een keer heftig remmen lijkt het minder,soms is het opeens harder/ verdwenen. Iemand suggesties? gaat om een 1.6 Rallye.