Geplaatst: 26-11-2005 11:16
Kangoo D65 gaat sporadisch uitzichzelf gas geven.
Klant gaat rijden op autosnelweg en soms gaat de wagen naar hogere snelheden.Toerental bij ingedrukt koppelingspedaal gaat dan naar maximum.
Uitgelezen foutcode's met Gutmann
A/D converter
Dieselinspuitventiel 1 ( stuurstroom fout )
Naar mijn inziens zit die A/D converter in de stuurdoos en de stuurstroom fout van het diesel ventiel zou misschien ook vanuit de stuurdoos kunnen komen.
Als men bij het rijden het contact aan en af zet dan gaat de auto voor een tijdje terug goed.Het probleem stelt zich echter niet altijd voor.
Iemand enige raad?