Geplaatst: 12-10-2007 13:35
Heb een klant met een klacht over het afslaan van de motor en het daarna niet meer kunnen starten.
Wanneer zek. F17 is vervangen (ecm, brandstofpomp,) start de motor weer.
Wat zou dit kunnen zijn. Ik heb al vernomen dat het de brandstof pomp zou kunnen zijn??? maar met hard remmen????? Of dat er bij de bijrijders zijde een draad langs de carrosserie ruist, onder de mat. dit lijkt mij aannemelijker omdat ze altijd met zn tweetjes rijden, en dan met remmen wordt er natuurlijk met de voeten afgezet onder het dashboard!
Heeft er iemand een ideetje?