3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-03-2004 20:04
[10661] probleem spontaan ontstaan auto slaat niet aan heb een vonk en heb benzine rotor verdeelkap is goed nw bougies.