Geplaatst: 08-03-2004 21:27
wij hebben een focus gekocht met een defecte injectiepomp,wij hebben een andere pomp gemonteerd en ook de bijhorende boordcomputer en de bijhorende sleutel(pats) veranderd,toch wil deze wagen niet starten,het alarm lichtje flikkert niet abnormaal als het contact opgezet word of als er gestart word,de motor gaat rond maar er komt geen diesel uit de injectors,we hebben er ook al rechtstreeks diesel in de pomp gegoten ,maar ook dat hielp niet....