Geplaatst: 12-10-2004 23:33
Na het vervangen van de distributieriem (zetec motor) schokt de motor en houd af en toe in. Komt de timing zo precies bij deze motor, ik heb namelijk alle tandwielen afgetekend en zo de riem weer gemonteerd zonder speciaal gereedschap. Wie heeft hier ervaring mee?