Geplaatst: 16-10-2007 16:49
[90720]Auto heeft problemen met schakelen in 3e versnelling. Het vreemde is dat hij eerst met stationair lopende motor niet in de 3e versnelling wilde en na vernieuwen van de koppeling niet meer v.d.vierde in de 3e wil (tijdens rijden). De versnellingsbak is al
naar een revisiebedrijf geweest en zij zeggen dat ze er niks aan konden vinden.
In onze ogen moet er toch wel iets mee zijn. Wie heeft er ervaring mee ??????