Loopt stationair slecht, ratelend geluid met optrekken

5 reacties

Merk
Citroën
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-03-2004 16:49

[10776] Mensen, ik heb hier een probleem met een zx 1.9i volcano, loopt stationair zeer slecht. Hij schommelt van hoog naar lage toerental. We hebben al de luchtmassameter vervangen, heeft niets geholpen. Ik denk zelf meer aan de gasklepsensor, maar weet het niet zeker.

En hij maakt een ratelend geluid met optrekken net alsof de auto in tweeen scheurt.

Help! Help!

Alvast bedankt