Geplaatst: 11-03-2004 16:49
[10776] Mensen, ik heb hier een probleem met een zx 1.9i volcano, loopt stationair zeer slecht. Hij schommelt van hoog naar lage toerental. We hebben al de luchtmassameter vervangen, heeft niets geholpen. Ik denk zelf meer aan de gasklepsensor, maar weet het niet zeker.
En hij maakt een ratelend geluid met optrekken net alsof de auto in tweeen scheurt.
Help! Help!
Alvast bedankt