Geplaatst: 16-10-2007 21:08
[90748]hallo,
nu heb ik al voor de 3de keer een fordje binnen met een slechte starterkrans. dit is nu een Ka, maar heb het twee keer eerder gehad bij fiesta. komt deze slijtage door een slechte startmotor of uitlijning? of is het gewoon een kwaal en moet ik alleen nieuw vliegwiel monteren en klaar? niet dat het dingetje over 10.000 hetzelfde probleem heeft.