lampje esp gaat branden

4 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-03-2004 20:26

[10786] het controlelampje van esp gaat onder het rijden aan.en het systeem werkt niet abs werkt wel goed.

foutcodes die gezet worden in het abs systeem zijn.

alle wielaandr.regeleenheid. j492

er staat bij,geen communicatie. code(01312-049}

en een foutcode in 4wd elektronica,die luid.

databus-driver.......defect code{01312-037}permanente fout

gedaan tot nu toe is massa aansluitingen links voor onder accu en op het schutboard gereinigd en de + dradengecontroleerd .weet iemand welke draden er van de databus zijn en waar ze bij elkaar komen,en waar de regeleenheid van de 4wd zit,wie weet een oplossing.bedankt