Geplaatst: 11-03-2004 20:26
[10786] het controlelampje van esp gaat onder het rijden aan.en het systeem werkt niet abs werkt wel goed.
foutcodes die gezet worden in het abs systeem zijn.
alle wielaandr.regeleenheid. j492
er staat bij,geen communicatie. code(01312-049}
en een foutcode in 4wd elektronica,die luid.
databus-driver.......defect code{01312-037}permanente fout
gedaan tot nu toe is massa aansluitingen links voor onder accu en op het schutboard gereinigd en de + dradengecontroleerd .weet iemand welke draden er van de databus zijn en waar ze bij elkaar komen,en waar de regeleenheid van de 4wd zit,wie weet een oplossing.bedankt