Geplaatst: 12-03-2004 17:04
[10824] Wij hebben een probleem met het functioneren van de cruise control/tempomaat.
Het probleem was dat deze spontaan af en toe uitvalt, maar nu doet hij niks meer.
De zekeringen zijn goed,en de remlichtschakelaar werkt ook.
Dus wie helpt mij op veder op gang.
PS het is een automaat.