Geplaatst: 20-06-2006 17:57
[58457] heb een clk 320 van 2000, auto was altijd super tot anderhalve week terug, mijn accu was defekt dus kocht ik een accu van 120 am. moet genoeg zijn voor zo'n auto, maar sinds toen heeft hij niks anders dan storingen en o.a. BAS, ASR, ESP, motor lampje brand, el. ramen gaan niet meer automatisch omhoog (moet nu het knopje vasthouden), el. stoelen van rijder en bijrijden werken wel maar de memory onthoud ie niet, radio werkt soms niet, en het grootste probleem is de auto slaat af als je gewoon rijd en het is een automaat dus dat mag nooit gebeuren en als ie dan afgeslagen is krijg ik hem de eerste 15 min niet weer aan, wie o wie kan mij helpen want het is een ergenis
mvg