Geplaatst: 20-06-2006 22:59
[58512] Ik heb het volgende probleem met deze auto.
Deze kraakt hard bij het inveren aan de linker voorkant.
Het lijkt naar mijn gehoor geen kraken v/e rubber,daar is het geluid te hard voor.
Kan het zijn dat de kogels dit geluid maken?Komt zoiets bij deze autos meer voor?
Vast bedankt.