storings lampje

2 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-10-2007 20:48

[90988]hallo allemaal ,ik heb een vraagje ,

we hebben een megane type 2

het sevice lampje blijft branden na het vervangen van de motor.

er zit geen enkele storing in het systeem maar toch gaat hij niet uit,

olie peil is goed koelvloeistof is goed service interval gereset,toch blijft hij branden.

iemand nog een idee omternd dit probleem,of heeft iemand dit ook meegamaakt.

vast bedankt