Renault Kangoo 1.4 8v automaat

2 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-10-2007 20:48

[91128]Beste lezers,

Ik heb hier mijn eigen Renault Kangoo staan met het volgende probleem :

De auto is niet meer uit de P te krijgen , nu heb ik het middenplaatje onder de pook verwijderd, en het ontgrendelingsknopje ingedrukt zodat je de pook weer kan verplaatsen in de verschillende versnellingen. Alleen laat ik nu het knopje weer los , en zet de auto op contact ( de auto staat dus nu in bijv : de N / R / 1 etc. ) Kijk ik nu op het dashboard bij de automaatstand aanduiding , dan blijft deze staan in de 1 , In welke stand ik de pook ook heb staan!! , Verander ik op gevoel de pook naar de R , dan kan ik de auto gewoon naar voor en achter drukken , in welke versnelling ik deze ook heb staan.

( de auto kan nu niet worden gestart , dit is logisch want deze staat in de 1 ( dat geeft de dashboard aanduiding aan ) , alleen heb ik dan de pook in de P staan. ) Staat de pook in de P , dan start de auto niet ( startonderbreking ) waarschijnlijk , dan krijg ik ook de pook niet meer uit de P , dan moet ik het ontgrendelings knopje weer indrukken....

Dus ik kan de pook gewoon in elke versnelling zetten alleen op het dashboard gebeurd niets ! er veranderd niets aan de dashboard aanduiding ).

De auto wilt ook niet starten, als je de sleutel doordraait , ( van contact naar start ) dan gebeurt er niets!...

Dus misschien kan iemand mij hiermee helpen ?

m.v.g

Bram