Geplaatst: 06-12-2005 19:43
[44017] Auto springt na ongeveer een maand in storing.
Auto rijdt verder prima. De storing gaat (diaglampje)pas weg na
wissen
221 zegt dat gps sensor 2 niet overeenkomt met sensor 1
1521 is koppelings pedaalsensor, eenvoudig te vervangen.
Het is niet te zeggen waarom en wanneer de storing erin komt