Geplaatst: 05-12-2005 18:39
Ik heb in de werkplaats 2.0 hdi , gaat direct in noodloop
bijgevolg geen vermogen.
even uitgelezen, krijg als storing luchtmassameter en turbodruk !
lmm. vervangen + storing gewist.
dit heeft even gehopen, maar na het warm rijden ging hij terug in noodloop, met als gevolg geen vermogen.
even opnieuw uilgelezen, met als storing turbodruk - storing in sercuit laaddsensor A.
zou dit mogelijk kunnen zijn dat de turbo defect is of eventueel zou kunnen dichtgeslibt zijn.
voor zover ik weet zijn er dat ik weet toch relatief weinig problemen met de turbos van hdi.
iemmand sugesties ?
dank alvast.
Groeten Raf.