Geplaatst: 20-03-2004 21:43
[11159] Bij het wisselen van de remschoenen van een carina E
Kwam ik er achter dat er geen {meestal} rubber dopje in de ankerplaat zit om de remschoenen terug te stellen.
Het gevolg was dat de trommel er haast niet af te krijgen is en dat de veertjes die de schoenen op hun plaats moeten houden afbraken.
Heeft hier iemand ervaring mee??