Geplaatst: 22-10-2007 17:50
[91195]Mijne heren de kachel radiateur is lek deze kost nog geen 40,- maar volgens de dealer moet wel het hele dachdoard er uit om dat te vervangen,er moet toch een andere manier zijn om dit te vernieuwen,wie weet hoe?
groet Leo