Geplaatst: 22-10-2007 21:57
[91234]Indien ik de kachel aanzet ruikt deze naar koelvloeistof.
Kachelradiateur lek?
Hoe moet deze vervangen worden, dashboard demonteren of op een andere manier?
Alvast bedankt!!
[url=http://img153.imageshack.us/my.php?image=bmwarup8.jpg][img]http://img153.imageshack.us/img153/5107/bmwarup8.th.jpg[/img][/url]