Kachel stinkt naar koelvloeistof

3 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 6-cilinder
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-10-2007 21:57

[91234]Indien ik de kachel aanzet ruikt deze naar koelvloeistof.

Kachelradiateur lek?

Hoe moet deze vervangen worden, dashboard demonteren of op een andere manier?

Alvast bedankt!!

[url=http://img153.imageshack.us/my.php?image=bmwarup8.jpg][img]http://img153.imageshack.us/img153/5107/bmwarup8.th.jpg[/img][/url]