Geplaatst: 23-10-2007 8:35
[91249]ik heb in mijn samurai een injectie gelegt van de swift 1.3. ik heb alles overgezet maar nu wilt hij niet starten.
de auto krijgt geen vonk.
het ligt niet aan de ontsteking en ook niet aan de computer. de geeft code normaal aan.
ik heb echt alles geprobeerd maar krijg hem nog steeds niet gestart.
wie kan mij helpen
gerard