samurai met injectie uit swft 1.3

9 reacties

Merk
Suzuki
Model
Samurai
Type
Onderwerp
Motorcode
GS 1.3 met injectie
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-10-2007 8:35

[91249]ik heb in mijn samurai een injectie gelegt van de swift 1.3. ik heb alles overgezet maar nu wilt hij niet starten.

de auto krijgt geen vonk.

het ligt niet aan de ontsteking en ook niet aan de computer. de geeft code normaal aan.

ik heb echt alles geprobeerd maar krijg hem nog steeds niet gestart.

wie kan mij helpen

gerard