Geplaatst: 07-12-2005 7:33
[44046] Deze V6 2.5 (GM) heeft olie in water vermengd. Iemand ervaring mee? Ik heb beide cilinderkoppen gedemonteerd, het hele koelsysteem is vol van dit crèmerig papje. Ik ben eigenlijk niet echt zeker dat de pakkingen het begeven hebben. Is er ergens een oliekoeler of zo, waardoor olie in het koelwater komt. Motor liep uiteraard warm (verstopte radiator,...)
Bart