Geplaatst: 08-07-2006 14:24
[59530] pedaal volet aan als muur. Heb vacuumpomp vervangen (pomp met 1 darm ), deze pomp is een pierburg op de nokkenas. Direkt terug goede rem, maar als de auto een uurtje of twee staat heb ik even terug een zeer harde pedaal