Geplaatst: 14-03-2004 16:45
[10878] ik zou graag willen weten en ik denk met mij vele waarom
je je opel koelsysteem niet mag bijvullen met koelvloeistof
(las dit bij verschillende postings bij corsa)maar met antivries.Corrigeer me als ik ongelijk heb ik dacht dat koelvloeistof een combinatie was van antivries en water?
en zo nee wat voor invloed heeft dit dan op je koelsysteem
als je wel bijvult met koelvloeistof?
gr sjaak