koelvloeistof

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-03-2004 16:45

[10878] ik zou graag willen weten en ik denk met mij vele waarom

je je opel koelsysteem niet mag bijvullen met koelvloeistof

(las dit bij verschillende postings bij corsa)maar met antivries.Corrigeer me als ik ongelijk heb ik dacht dat koelvloeistof een combinatie was van antivries en water?

en zo nee wat voor invloed heeft dit dan op je koelsysteem

als je wel bijvult met koelvloeistof?

gr sjaak