Geplaatst: 02-11-2004 17:08
[20162] koppeling slipt, auto heeft 70.000km gelopen, motor is getuned, origneel plaat is iets versleten, als wij nieuwe origneel koppeling monteerd ben bank dat dit zo weer heeft, wie heeft dit eerder gehad ivm ander koppelin,drukgroep monteren.