Geplaatst: 10-07-2006 15:54
[59661] Deze auto slaat zeer moeizaam aan maar als hij een keer gelopen is het geen probleem. Wacht je 5 minuten moet je weer lang starten.
Wij hebben de retourlsangen en het brandstoffilter vervangen, en er staan geen storingen in de computor.
wie weet raad
alvast bedankt
Sido Schat