4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-12-2005 21:57
[44326] ik heb een volvo v40 td
ik zou graag willen weten hoe ik de brandstof pomp goed afgesteld krijg
Kan ik de pomp misschien op een manier vastzetten of iets anders??
bvd