Geplaatst: 13-07-2006 16:47
nadat er de foutcode 1651 uit kwam en er geen onderbereking in de kabel van,
ecu naar pomp zat ging ik en van uit dat of de ecu stuk was of regelmodul op,
de brandstofpomp en aangezien en op deze site het zelfde probleemstond.
heb ik het regelmodul op de brandstofpomp vervangen.
maar helaas , geen resultaat en nog steedt code 1651 canbus onderbreking.
deze code is ook niet te wissen.
mischien toch ecu stuk , ik heb mijn twijfels hier over.
wie weet er raad alvast bedankt.