Geplaatst: 26-10-2007 0:05
[91491]Ik heb hier een probleempje met een Opel Omega. De temperatuurmeter schiet in het rode, terwijl de motor niet eens warm is. Ik heb me laten vertellen dat dit iets te maken heeft met een stabilisatietransistor?? Weet iemand hier meer van? Bijv. locatie van dit onderdeeltje achterop de klokkenwinkel, gegevens transistor, hoe de klokken uit te bouwen enz. enz.