Geplaatst: 28-10-2007 22:29
[91679]De eerste keer dat ik met de fabriek-af carkit belde was er bij de andere persoon een helboel geruis, waardoor ik niet te verstaan was. Bij mij in de auto was het echter heel duidelijk. Dit systeem gaat via de radio en heeft een ingebouwde microfoon in de linker A-stijl.
Vandaag ben ik even aan het testen geweest en tot mijn verbazing is het gekraak en geruis niet aanwezig als ik gebeld wordt. Dit experiment heb ik ook nog met eenzelfde soort Nokia geprobeerd, maar dit blijft hetzelfde.
Wie heeft dit probleem al een keer eerder meegemaakt of wie heeft goede tips voor mij ???
Groeten, Frans