Geplaatst: 09-11-2004 9:20
[20432] Sinds enige tijd vertoond mij Mondeo de volgende kuren. Als de motor warm is houdt hij bij acceleren even in, net alsof hij even geen brandstof krijgt. Ook bij een snelheid van boven de 120 Kmh merk je dat hij continue stotterd/zaagt. Trekt verder wel goed, loopt stationair ook prima, start goed en vertoond deze problemen ook niet als motor nog niet op z'n bedrijfstemperatuur is.
Brandstoffilter is vernieuwd, klepspeling gecontroleerd en verstuiver reinigigingsmiddels is ook toegevoegd, er is geen verbetering merkbaar. Heeft iemand wellicht een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn.