multiriem beschdigd

6 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9dti
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2007 16:14

[91718]Geachte Heren,

Het volgende probleem, bij deze renault heb ik de multieriem vervangen en de distributieriem, na een aantal weken kwam klant treug dat de multiriem gebroken was. Nieuwe riem gemonteerd als gecontroleerd en toen niks zien. Nu is de nieuwe riem weer uit zijn poelies gelopen.

Poelis zien er allemaal goed uit en zijn niet kron of vies, ik heb allen twijfels over de spanner van de multiriem en de krukaspoelie.

Heeft er iemand ook zo iets gehad en/of weet iemand of de krukaspoelies wel een sproblemen geven?

HEt is een renault megane berline met ongeveer 150.00o km en is uit 2002, 1.9 dti

Als vast bedankt, groeten Michel