Geplaatst: 09-11-2004 12:37
[20438] beste techneuten
ik zit met een probleem bij een lanos1300cc.namelijk dat ik om de 7000km 1l vloeistof moet bij gieten, wat mij ook verbaastde ,dat is dat ik zo ongeveer een 7a8000km de achterste knalpot vervangen heb en deze nu al terug aan het doorroesten is daarmee dacht ik dat die waarschijnlijk toch waar door de uitlaat klep gooit deze wagen heeft 1100000km heeft§ er iemand een andere mening of ervaring mee alvast bedankt