Geplaatst: 09-11-2004 21:03
[20466] Ik heb een Xsara 1.6 8v van 3-2000 met 126.000 km.
Het probleem is dat het druklager van de koppeling lawaai maakt, weet iemand ook iets om dit te verhelpen zonder de bak te demonteren?
Is het misschien mogelijk om er een beetje vet bij te spuiten met een spuitbus? Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de reaktie, Rudy.