Lawaai druklager verhelpen

3 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-11-2004 21:03

[20466] Ik heb een Xsara 1.6 8v van 3-2000 met 126.000 km.

Het probleem is dat het druklager van de koppeling lawaai maakt, weet iemand ook iets om dit te verhelpen zonder de bak te demonteren?

Is het misschien mogelijk om er een beetje vet bij te spuiten met een spuitbus? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor de reaktie, Rudy.