Geplaatst: 25-03-2004 20:27
[11359] auto heeft totaal geen vermogen, onbelast met moeite 3500 omw.
Rookt dan zwart. 2 Dtc. 646:coherentie tusen laaddruk en buitenlucht en 1440:egr-klep,positief regelverschil.
Heb zelf gevoel dat uitlaat dicht zit.
Mijn vraag:De uitlaatpot tussen turbo en uitlaatflens is dat ook een deel v/d kat, is namelijk moeilijk te demonteren.
Verdere suggesties ?
Alvast bedankt.
J.E