Geplaatst: 31-10-2007 19:52
[91883]Heb je ook problemen met een Volkswagen Polo met een 3 cilindermotor vanaf bouwjaar 2002 ?
- Gaat het lampje van het motormanagment branden / knipperen
- Valt de motor spontaan uit tijden het inhalen ?
- Moet je vaker dan normaal de bobine's vervangen ?
- Ben je al een katalysator of / en EGR klep armer ?
- Of andere vreemde voorvallen...
Volgens de dealer zijn er nooit problemen met deze motoren maar we hebben nu een auto met deze problemen. Wie herkend dit en heeft misschien een idee wat dit kan zijn. Gaarne ideeën.