Geplaatst: 14-12-2005 18:05
Een Xantia 1.9 TD loopt altijd met verhoogd stationair toerental.
Het vacuümklepje dat de pomp terug moet stellen wordt niet aangestuurd. Welke sensoren spelen daarbij een rol? En/of, wat kan daarvan de oorzaak zijn?
Alvast bedankt voor je antwoord,
Met vriendelijke groet,
Jan