Hoog verbruik

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-12-2005 20:07

[44682] Hallo,

een collega van mij heeft een klant met een passat tdi 100pk versie die opeens veel meer verbruikt (zowat 2 liter op honderd km)de wagen is uitgelezen geweest bij volkswagen en heeft geen storingen. Heeft iemand ervaring hiermee ?

Mvg, Dirk