Geplaatst: 15-12-2005 20:07
[44682] Hallo,
een collega van mij heeft een klant met een passat tdi 100pk versie die opeens veel meer verbruikt (zowat 2 liter op honderd km)de wagen is uitgelezen geweest bij volkswagen en heeft geen storingen. Heeft iemand ervaring hiermee ?
Mvg, Dirk