Geplaatst: 31-10-2007 23:38
[91917]weet iemand waar hier de diagnose stekker zit om storingen uit te kunnen lezen?
het lampje van het motormanagment brand en mijn uitlees apparatuur( gutmann macs 40) geeft niet aan waar de stekker zit
bij dit bouwjaar en ik vind hem zelf ook niet terwijl hij er wel moet zijn lijkt mij