Geplaatst: 31-10-2007 20:35
[91885]Hallo , ik heb een probleem met een 280 slc van 78 met het k-jectronic inspuitsysteem.
De auto heeft lang niet gelopen en werdt jaarlijks een maal gestart.
Heb benzinefilter,olie e.d bougies,kabels bobine, injectors vervangen.
De auto aan de viergaster gehad co,hc,co2 en o2 zijn goed, benzinedruk is ook goed.
Als ik met de auto ga rijden na ongeveer een kilometer reageert hij niet meer op het gaspedaal en komt bijna niet meer vooruit.
Wie weet wat dit probleem is ?