Geplaatst: 16-07-2006 19:55
Eerst problemen gehad met norm stationair lopen, na diverse metingen inlaatlucht temp sensor vervangen en het probleem was verholpen. Nu het volgende: na inschakelen van airco zakt stat. toerental naar 400 tpm en hersteld zich niet meer.
Wie kan mij helpen ?
Bij voorbaat dank.