Geplaatst: 31-10-2007 20:42
[91888]Deze auto verliest nu al een maand lang vrij veel koelwater. rijdt per dag zo'n 130 km naar zijn werk en vult hem elke week bij. Maar de motor loopt als een (ford) zonnetje en er is ook geen lekkage te vinden. Komt morgen weer langs om nog eens goed te checken of er echt geeln lek is en anders moet denk ik de kop er maar af.
Of heeft iemand hier ervaring mee?