Verliest veel koelwater...

4 reacties

Merk
Ford
Model
Courier
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 D
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-10-2007 20:42

[91888]Deze auto verliest nu al een maand lang vrij veel koelwater. rijdt per dag zo'n 130 km naar zijn werk en vult hem elke week bij. Maar de motor loopt als een (ford) zonnetje en er is ook geen lekkage te vinden. Komt morgen weer langs om nog eens goed te checken of er echt geeln lek is en anders moet denk ik de kop er maar af.

Of heeft iemand hier ervaring mee?