motor slaat niet aan.

5 reacties

Merk
Model
Lumina
Type
Onderwerp
Motorcode
3.1 V6
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-11-2007 12:29

[91935]Geachte heren tot mijn spijt ben ik nog steeds bezig met de lumina ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft

want ik heb alles aan deze lumina gedaan maar de motor wil niet lopen terwijl dat hij brandstof en vonk krijgt.

ik heb vanuit de boek de onstekingsvolgorde van 1-2-3-4-5-6 (beste peter ik heb toen een andere onstekingvolgorde

van jouw gehad dat doet het ook niet) brandstofdruk is goed,hij heeft voldoende vonk.

ik hoop dat iemand ooit dat heef meegemaakt.