Geplaatst: 01-11-2007 12:29
[91935]Geachte heren tot mijn spijt ben ik nog steeds bezig met de lumina ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft
want ik heb alles aan deze lumina gedaan maar de motor wil niet lopen terwijl dat hij brandstof en vonk krijgt.
ik heb vanuit de boek de onstekingsvolgorde van 1-2-3-4-5-6 (beste peter ik heb toen een andere onstekingvolgorde
van jouw gehad dat doet het ook niet) brandstofdruk is goed,hij heeft voldoende vonk.
ik hoop dat iemand ooit dat heef meegemaakt.